شما اینجا هستید   |

    اخبار : نماینده مجلس: این مجلس هیچ اقدامی به نفع مردم، کشور و نظام انجام نداد

آقای قالیباف در طول ۳ سال گذشته تمام وقت خودش را گذاشت تا این نمایندگان را مدیریت کند چون کم نداشتیم در این مدت اقداماتی که آسیب های اعتباری شدیدی به مجلس زد.

عملکرد مجلس یازدهم با وعده ها و ادعاهایش همخوانی ندارد و این مسئله می تواند برای جریان اصولگرا در انتخابات چالش برانگیز شود.

هدایت الله خادمی درباره اختلافات بین مجلس و دولت گفت: از اول هم این دولت و مجلس با هم نبودند. اگر می بینیم مجلس کاری با دولت ندارد، کاملا سکوت کرده و هیچ بازخواستی از وزرا درباره میزان عملیاتی شدن برنامه و وعده های شان نمی کند، به این بر نمی گردد که نمایندگان وکیل الدوله شده اند بلکه علت آن است که این کاره نبودند.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی نمایندگان را «ندانستن» خواند و افزود: اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان از منابع، ظرفیت ها و موضوعات کشور به ویژه اقتصاد و محیط زیست بی اطلاع هستند بنابراین مجبورند سکوت کنند، نتیجه این سکوت هم آن می شود که هیچ اقدامی به نفع مردم، کشور و نظام انجام ندادند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه اگر نمایندگان می خواستند به دولت کمک کنند باید بیشتر بر کار وزرا نظارت می کردند، درباره موقعیت سیاسی محمدباقر قالیباف اظهار کرد: آقای قالیباف توانایی های خوبی را در شهرداری تهران از خود نشان داد و کارهای بزرگی کرد ولی کسانی که تحت ذیل نام او به مجلس راه یافتند نه تنها کمکی به مجلس و آقای قالیباف نکردند بلکه از اعتبار سیاسی او کاستند.

وی ادامه داد: آقای قالیباف اگر در قالب شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس یازدهم عمل نمی کرد و خودش افراد کارآمدی را در فهرست انتخاباتی قرار می داد، قطعا آنها عملکردی از خود بروز و ظهور می دادند که هم به اعتبار آقای قالیباف و هم به اعتبار مجلس خیلی می توانست خیلی کمک کند؛ به طوری که شاید امروز همه مردم دوستدار این بودند که آقای قالیباف سکان اجرایی کشور را به دست بگیرد.

این نماینده ادوار مجلس با بیان انیکه این نمایندگان هم به قالیباف، هم به دولت و هم به نظام و مردم بد کردند، بیان کرد: آقای قالیباف در طول ۳ سال گذشته تمام وقت خودش را گذاشت تا این نمایندگان را مدیریت کند چون کم نداشتیم در این مدت اقداماتی که آسیب های اعتباری شدیدی به مجلس زد. در مجموع کارنامه قالیباف شهردار با قالیباف رئیس مجلس زمین تا آسمان فرق می کند.

دسته بندی : اخبار
به اشتراک بگذارید : | | |